Do. Or Do Not. There is no try.



i mina ögon finns det inget försöka. om det fanns det hade jag inte varit där jag är idag. då hade jag fortfarande suttit med krossat hjärta & lipat över idioterna som sårat mig, då hade jag inte haft en bostadsrätt i mariannelund och haft alla dessa saker jag har idag, som jag kämpat så mycket för att skaffa. jag hade inte haft de vänner jag har, och inte min fina D.. man måste kämpa för det man vill ha i livet. man får inget serverat på ett silverfat, även om man så önskar.

jag hade inte förlorat denna vikt om jag bara hade försökt. jag gav mig faaan på att detta skulle va en stor förändring i mitt liv, och jag gav mig fan på att jag skulle nå mitt mål. ännu är jag inte där, men jag tänker inte ta mig dit genom att försöka. jag SKA komma dit, och till augusti. varför? för jag försöker inte. jag bara gör och lyckas!

skryter? kanske, men jag förtjänar SÅ MYCKET att skryta om det jag lyckats med. så det så.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag tycker inte du är skrytig. Du pratar om dina erfarenheter och om hur grym du varit, och som sagt - det förtjänar du att göra! Du är grym.

2011-03-26 @ 19:32:08
URL: http://kkattur.blogspot.com
Postat av: Maria

Du skryter inte och jag håller med dig fullständigt! Vill man att nåt ska funka så får man kämpa för det! Och då lyckas man!

2011-03-26 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0