TACK för alla era fina ord om mitt "formcheckinlägg" era ord gör mycket och det får mig att vilja fortsätta!

det var wierd på något sätt att gå upp imorse nu när det är sommartid, men fytusan va skönt det är ändå! nu går vi mot ljusare tider & snart är det sommar. finns inget bättre än sommar! om jag fick bestämma hade det varit varmt & skönt året runt! HATAR vintern .. fyfan va den årstiden är TRÅKIG.

på förmiddagen har jag träffat min mamma 2 och tagit en promenad med henne & pratat massa skit. man kan prata med henne om precis allt & jag kände att jag behövde träffa henne. känner bara lycka i hjärtat nu! du är bäst, katarina! ♥
nu ska jag fika med mami & papi, och sen ska jag och pappa försöka trycka in motionscykeln i bilen.. ÄNTLIGEN får jag hem den! ska försöka städa bilen innan dess också, och bara ta det lugnt. hemfärd ikväll, och det blir läggdags ganska tidigt då jag ska upp och gymma innan jag & tina åker till göteborg imorgon! ska sätta i löshår och shoppa lite, och bara strosa runt. hoppas på BRA väder! ska bli skönt att komma bort, om bara för en dag.
hundarna lämnar jag i mamma och pappas händer nu, några veckor. ska hämta hem dom igen när jag ska på utbildning i kalmar, men mamma är sjukskriven och behöver sällskapet. jag saknar dom något sjukt när jag inte har dom hemma, men jag vet att dom är trygga här :) deras andra hem.

nu ska jag inta soffan med mami och papi. ha en bra söndag, folket! njuuuut av sommartiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0