vikt idag: - 2,4 kg (på 2 veckor)
förlorad vikt sen start, 8 november: 20,5 kg.

förlorade cm på kroppen: 14 cm
förlorade cm sen start: 70 cm


ringde min PT efter jag hade mätt & vägt mig. jag har gått runt med ett leende sen dess. hon är så jävla underbar! hon är stolt över mig, hur mycket jag än tappar, eller står still. hon är verkligen min klippa. vi kom överens om att bara köra bilder, spegelbild & måttband nu. nästa gång jag ska mäta mig är i slutet av maj. de ni! det är ett bra tag dit. 2 månader. och jääävlar va det ska hända saker på kroppen nu! har ett mål fram tills då jag ställer mig på vågen! jag ska kämpa på, more than ever!

ska ta med mig motionscykeln hem nu när jag åker från mami & papi, så kommer lägga in cardio varje morgon nu, eller ja, på kvällen kanske. får se. rätt gött att trampa på den framför BB på kvällarna.

men ja, jag är SKITNÖJD över resultatet idag, och jag postar några bilder... hatar förebilder för jag hatade å fota mig då, men gjorde det för att jag ville se resultat när jag väl skulle börja att gå ner.  jag ser inte så mycket skillnad :/ har inte så bra bilder heller känner jag. ska maila bilder till min PT sen också, men dom vill jag inte lägga upp här. hoppas ni ser någon skillnad. jag är tydligen fortfarande blindstyre!

TACK för allt ert stöd kära ni! ni är bäst!



bilder från 2009-2010.. hua :(


bilder från nu i veckan.



tunisien september 2010 då jag kände att det var nog.
å bild från i onsdags :)


nu blir det en långpromenad med bebisarna uppe i skogarna här :) underbart väder. mamma å pappa har INGEN SNÖ kvar här. fatta va irriterande! hahaha. underbaaaaart! börjar få tillbaka lugnet i min kropp nu.

skriver senare. på med mp3n nu och löparskorna! puuuss

Kommentarer
Postat av: Sandra

SHIT!! SNYGGING!!! Det märks verkligen att du är mindre.. Är avundsjuk, även fast jag bara har 10 kilo kvar så önskar jag att jag hade din motivation! Jag vill också vilja träna ofta.. :) Men jag ska klara det innan sommaren!

2011-03-26 @ 15:56:01
URL: http://canonyoucan.blogg.se/
Postat av: Alice

Känner inte dig men har följt din blogg ett bra tag, sedan du bodde i Fbg. Hur som helst, vilket fantastiskt jobb du gör! Helt otroligt.



För två år sen gick jag från att aldrig träna till att försöka få in det i min livsstil och det är tufft att få in en så bra rutin som du har, det kräver otrolig viljestyrka som många kanske inte ser. Det är inte alltid bara att gå och träna, man har mycket som drar i ens liv och att då ändå göra det i vått och torrt och få så fina resultat som du får det är starkt! Fortsatt lycka till med din resa!



2011-03-26 @ 17:41:57
Postat av: jossefrugan ;)

Du är så duktig gums! JAG ÄR STOLT över dig!!!!!! Åh du ska verkligen vara stolt, helt sjukt vad det syns, tänk dig 40 kilo på tårna nästa gång ;) Kör så det ryker så in i helvete nu!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

PUSS love you*

Postat av: Maria

FUUUUUUUUUUUUUUCK vilken skillnad! Helt galet! Du var snygg innan, men nu är du inte bara snygg, du är mindre också! Så jävla gött! Duktiga underbara du! Love ya! <3

2011-03-26 @ 19:11:53
Postat av: Kattis

Fan du var ju snygg som tjockis också. Vill också va det ;) men det är sjuuuk skillnad. Fina tjejen.

2011-03-26 @ 19:30:56
URL: http://kkattur.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Gud va duktig du är ems!! Och fan vilken skillnad på korten, skit bra! kämpa vidare, jag tror garanterat att du kommer att nå ditt mål i augusti:D kram

2011-03-26 @ 20:18:17
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Sara

Gumman du är så jäkla duktig! Sån jävla skillnad på bilderna - helt galet! SNYGGIG! :D Älskar dig gumman! Kämpa vidare nu! <3

2011-03-27 @ 11:10:19
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: Sara

Gumman du är så jäkla duktig! Sån jävla skillnad på bilderna - helt galet! SNYGGIG! :D Älskar dig gumman! Kämpa vidare nu! <3

2011-03-27 @ 11:10:46
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: Elina

Du är så oerhört duktig, gums! <3 Puss!

2011-03-30 @ 12:04:51
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0