vikt idag: - 9 hg (vägde mig senast för 6 veckor sen och stod på 9 hg mer då.)
vikt totalt: - 18,9 kg (får tänka att muskler väger mer än fett..)

förlorade cm på kroppen: 15 cm.
förlorade cm på kroppen totalt: 56 cm.

jag är så JÄVLA nöjd med resultaten. även om jag inte gått ner i vikt, har jag ökat i muskelmassa & det märker jag! mina armar börjar kännas mer spända och fasta och axlarna likaså. mina lår är mer fasta nu och det märks mycket väl runt magen att jag tappat i vikt och cm. jag är så JÄVLA PEPPAD & mår så underbart bra!

min kondition har förbättras. jag är inte lika trött och orkeslös längre. jag har blivit rakare i kroppen .. mer upprätt. jag flåsar inte av att gå upp för en trappa. jag sover goare på natten.

25 kg till ungefär, som ska av, helst till augusti, men jag går inte & lägger mig på tågrälsen om jag inte kommer ner till mitt mål innan dess. allt tar sin tid & kroppen gör ju som den själv vill. jag hoppas såklart att jag ska vara på den vikten jag vill då, iallafall. måste gå ner runt 4,5 kg i månaden om jag vill komma till min målvikt. och det tror jag inte blir några problem :) till våren kommer jag bara röra på mig ännu mer när asfalten kommer upp från snön och när motionsslingan är öppen för oss som vill gå/springa igen. älskar att gå motionsslingan, och sen kommer jag snart få hem min motionscykel som ska användas flitigt .. så jag tror det inte blir några problem alls med dom sista kilona. lika lätt som det har varit hittills.

jag ska dock inte lägga upp bilder på mig själv nu förrän jag kommer till en viss vikt. men det blir både roligare för mig och er när jag lägger upp sen. så ni får ha tålamod, folket :)


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag är så glad för dig, gumman! Pepp, pepp, pepp! Puss! <3

2011-03-05 @ 13:57:50
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är så duktig gumman min! Heja på! <3

2011-03-05 @ 16:11:52
URL: http://divinyls.devote.se
Postat av: tessan

Det viktigaste med viktminskning är att man skall intek olla vågen utan kläderna blir större... :)

2011-03-05 @ 19:43:16
Postat av: Sässy

åh vad kul för dig :) håller också på att gå ner i vikt men går skit :(

2011-03-06 @ 11:25:25
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0