tänker inte skriva mina jävla mått idag. blev så GRYMT besviken när jag ställde mig på vågen. kändes som jag tappat åtminstone lite, men det var bara - 1 hg sen förra formchecken. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

när man tränar som en gris & äter enligt kostschemat från min PT, exakta kalorier, ja, inte konstigt att man fan blir förbannad, ledsen & tappar motivationen ..
paniksmsade PTn och var förtvivlad. nu ska vi chocka kroppen & få igång förbränningen igen f.r.o.m imorgon. så nu JÄVLAR ska jag gå ner!!!!!!!!! har ett mål till augusti och jag ska nå det målet. SÅ ÄR DET BARA! inga jävla undanflykter och inga jävla "buhuuu-jag-ger-upp" .. har jag kommit så långt tänker jag inte ge upp nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0