kunde fan knappt borsta tänderna efter gårdagens pass. har aldrig vart på så BRA och ROLIGA pass som när emma har dom! fyfan så bra! fick en smäll av henne dock.. tack emma :P men gav igen när hon var den jag slog emot. hähä. överfullt, ingen luft, en tränare där djävulshornen växte mer & mer .. & en känsla av att det är SÅ GÖTT att va tillbaka på boxen.. gaaah - UNDEEERBAAART!

idag börjar nya dieten. vaknade för inte så länge sen & ska snart ta mitt första mål. sen ska det powerwalkas, städas & mysas framför massa film. har runt 70 filmer på datorn jag måste plöja igenom..

har en rolig nyhet :) jag har vägt mig, kära vänner. som vanligt är min "måttlapp" borta just nu så kan inte ge er exakta mått jag har förlorat runt kroppen. men ...

minus i vikt totalt:
10,5 kg :)

jag är SÅ JÄVLA GLAD! jag sa till mig själv, att när jag gått ner 10 kg skulle jag unna mig något .. men jag säger såhär: jag unnar mig det på min födelsedag, för då har jag min ätardag :) 10 kilo var ett delmål för mig. & jag älskar när man äntligen når dom.
jag är så jävla peppad så det inte är sant! emma sa hur stolt hon är över mig igår, och det går rakt in i hjärtat! att få höra det från henne ... då ska man vara riktigt stolt!

i övrigt mår jag toppen. jag försöker att inte tänka på framtiden så mycket.. inför nya systemet på jobbet osv. får helt enkelt sätta igång och söka nya jobb. dom har lovat mycket till mig, men jag tror inte ett skit på det, för dom håller aldrig va dom lovat .. tråkigt, men sant.
imorgon jobbas det 3 timmar bara. kan behövas med tanke på dieten. blir dock hårdare på fredag då jag först jobbar 8-12.30 & sen tillbaka 15.30 - 21.30. sen ska man lida sig igenom en helg med en äcklig padda också. samma pass, dessutom. ett skott i pannan borde fanskapet ha! grrr!

nästa vecka är det mycket på schemat. JAG FYLLER ÅR, är ju största grejen ;) jag jobbar tyvärr delad tur på min födelsedag, men mina föräldrar kommer hem till mig under timmarna och stannar till söndag kväll, för på söndagen är jag ledig :)
jag ska ha mysdag med min fruga som jag längtat efter som faaan! ville försöka få in Mr S nästa vecka också, så man får pussa lite på honom, men kan va svårt eftersom vi jobbar så JÄVLA OLIKA :( buhu. vi har inte setts sen förra året, i mellandagarna. saknar honom som en toook!

nähä, upp och hoppa och svälja ner första målet! YIHOOOO NU KÖÖÖR VIIII SÅ DET RYKER I BRALLAN!


Kommentarer
Postat av: Ems

Åh, gums! Din motivation och din kämparglöd kommer ta dig lååååångt! Bara vänta tills du satt foten i gymmet o får din första riktiga endorfinkick! Lovar att du kommer bli lika kär i att lyfta vikter som jag! :D (snodde din bild här förresten, med citatet. SÅ jäkla bra! Citatfreak som man e!)

Massa loooooove

Postat av: Elina

Åh, grattis! Det måste kännas hur bra som helst. Hur mkt extramotivation får du inte av att du märker skillnaden på vågen! Låt inte allt gå dig helt åt huvudet längre fram bara! (; Lova, lova. Puss! <3

2011-01-12 @ 17:27:12
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0