nu mår jag 1000 gånger bättre. tina drog ut mig på promenad med sanni, och mina älsklingar. vi har vart ute & gått i 1 timma & 25 minuter :) är helt röd om kinderna nu, för det är kaaaallt ute. men oh, så underbart med all denna luft. behöver den mer än nånsin nu när jag mår bajs! ska snart in i duschen när jag nu snart är klar med näst sista målet för kvällen. inatt kommer jag sova gooott!

imorgon ska man jobba 8-12.30 & sen 15.30 - 21.30.. hua! får ta det så lugnt det går, helt enkelt, så man klarar av helgen sen. är ju som sagt jävligt svag förtillfället. jobbar delad tur på lördag & dag på söndag. OPEPP! & sen ännu en dag på måndag innan man är ledig på tisdag :/

nu ska jag in i duschen, som sagt. fryser som faan nu! sen blir det soffläge, med ännu en film. får se vilken det blir ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0