så jävla skönt att få gymet gjort. har gått igenom hur jag ska göra de kommande 4 veckorna .. pratat lite allmänt om hur det går för mig osv. emma är bäst! besök gärna hennes blogg här.
på torsdag ska jag köpa gymkort på HAGADAL, sen kör jag igång ordentligt med gymet 3 ggr i veckan på måndag.

måste berätta för er att jag imorse passerade minus 15 kg på vågen! heeelt sjukt. hoppas på att dubbla det snart och då är man snart uppe i minus 30.. fett!
nu ska jag ta mig ett mellanmål och se ett avsnitt av glee (besatt förtillfället..) .. sen blir det lite städning & därefter en powerwalk! sköönt.

blev oerhört lycklig när jag logga in på internetbanken innan idag & såg att jag får över 18 000 i lön på torsdag. happyface!!!!!!!!!!!!!! 10 000 direkt till sparkontot. YAY!
puuuuussen


Kommentarer
Postat av: SofiasTrio - Ab Imo Pectore ♥ Av Hela Mitt Hjärta ♥

Ah köttfärsfyllda paprikor är jävligt gott , dock rätt svårt att få Novalie att käka så då blir det att laga två sorters mat . Men ska testa en gång iaf och se , hon kanske gillar det who knows :)



Va duktig du är Ems , HejjaHejja!!!

2011-01-25 @ 18:00:53
URL: http://sofiastrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0