boxningspass klart:
check.
skador: benet. sparkade till en stepupbräda och fick förbannat ont! imorgon är det ett blåmärke där.
skakade i hela kroppen när passet var klart. ÅÅH va jag älskar boxning!

nu ska jag lägga mig & se på "solsidan" & sen blir det film. ska lägga mig rätt tidigt ikväll. imorgon ska jag upp tidigt & gymma, sen ska det städas & rensas lite. jobbar kväll imon. är så trött på att jobba kvällar. DE SUUUGER! tisdag är enda dagen jag är ledig i veckan. jobbar dubbelpass på onsdag dessutom .. & hela helgen jobbar man kväll. hade velat hinna hem till föräldrarna & hämta mina pluttar, men det får nog vänta en vecka till. '

nu kör jag i 2 veckor stenhårt till slutet av februari. JSdieten har inte gått som jag ville. magsjukan pajade totalt känns det som. hade svårt att sätta igång med det igen sen. har ätit hälften dagligen av JSdieten och resten normalt. nu ska jag dock köra JS i 2 veckor bara, och kämpa på satan. känns som jag stått still med denna diet bara. så min PT ska göra ett exakt kostprogram till mig nu. jag kommer äta som vanligt dvs 6 ggr om dagen, små portioner och utesluta massa onyttigt skit! speciellt socker som är ett jävla helvete. ÄLSKAR att man inte har sockerberoendet kvar i kroppen. den enda skillnaden nu blir att jag måste väga allting jag stoppar i mig. jag är peppad som fan! 23 minus kvar. HEJA HEJA EMS!

nu blir de soffläge & tvn. ha det bra kära vänner ♥

Kommentarer
Postat av: D i v a

vad menas med jsdiet? :)

2011-02-13 @ 20:17:52
URL: http://madelenbjorkell.webblogg.se/
Postat av: Sara

heja heja, du är så duktig!

2011-02-14 @ 13:50:32
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0