idag började dom med det nya systemet på jobbet: timecare. det var kaos från första stund . . . var bara där mellan 10-13 men det räckte för att jag skulle bli totalt förvirrad & förbannad. får se hur mycket jobb det blir nu. är bara bokad den 14e mars 7-12 än så länge, i ingatorp.. hoppas man får mycket jobb ändå. vet inte va jag gör annars. har lagt mig tillgänglig f.r.o.m onsdag, så jag hoppas jag blir tillfrågad. detta gynnar varken oss eller dom äldre vi jobbar med. kommunen har bara fucking pengar i huvudet, men dom skiter i oss människor.

på tal om jobb. fick ett samtal från himmelriket idag :) dom var imponerade av mitt CV sa dom, & vi bokade telefonintervju på fredag klockan 11 :) blir info om företaget & jag får ställa frågorna jag har, och sen frågar hon mig lite .. hoppas hoppas hoppas! skulle va ett  superkul extra-arbete. så HÅLL TUMMARNA FÖR MIG PÅ FREDAG!

har hämtat mina små glin nu, ikväll  tina följde med & det blev att vi åkte förbi WILLYS innan & storhandlade inför hela månaden. kesella, frukt, grönsaker, kyckling. mitt kylskåp är överfullt (som ni ser på bilden nedan).. skönt! nu räcker det iallafall ett litet tag. jag som är kesellanarkoman! namnam!

det var svårt att dra sig till gymmet idag. så trött efter helgens bravader, så idag tog det emot - även om jag vet att jag älskar det, så har man inte orken ibland. klart drog jag dit iallafall! :) tog inte så mycket vikter idag dock.. men tillräckligt för att mina ben skulle skaka efter passet. körde mer kondition idag. svetten rann när jag väl var klar & jag kände mig riktigt nöjd när jag gick därifrån! jag är så jävla bra! imorgon är det box på schemat & det ska bli underbart! tänkte ta en lång runda med bebisarna också på dagen .. :) tänkte lägga till ett kol på träningen nu! fått nytt kostschema av min PT och det rullar på bra med träningen! ska köra igång med schemat imorgon. mycket vägning med maten och allt, men det kommer gå galant. ska komma till min målvikt till augusti tänkte jag. räknade ut att det blir ungefär 3,5 kg/månaden som jag måste gå ner. det blir nog busenkelt :) med mina vänners hjälp och min PTs hjälp + jag får snart hem min motionscykel .. kommer lägga in mycket mer träning nu framåt våren, så jag bara ser framåt. fyfan så snygg jag kommer va om några månader.

nog om det. nu ska jag gosa med hundarna & sen se på BB.. :) är helt fylld av lycka och kärlek just nu. är så glad att dom är hemma hos mig igen!



storhandlat .. kesella



det vackraste jag vet ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0