nu mår jag gott, kan jag tala om! mina armar & ben är helt slut efter dagens gympass. huaa! fan så gott man mår nu efter en dusch .. u n d e r b a r t !
jag är faktiskt väldigt nöjd med Träningshuset i vimmerby. superbra gym med mycket att välja emellan .. och allt emma har bett mig använda finns där. jag köpte ett gymkort där idag och jag är riktigt nöjd. nästa pass blir på fredag. dom har bra öppettider där också. 5-22 .. så man kan ju faktiskt åka dit innan jobbet på morgonen när man börjar 7. känns ju jävligt bra! känns bra när man "bara" har 2 mil till vimmerby också, om man jämför med eksjö som har 4 mil enkelväg. kommer inte kunna gå imorgon, men jaja, jag får la krypa då! ;) känns bra detta!
fick träffa min fruga också. min bästa vän! vi snackade skiten ur varann som vanligt. hahaha! i love it.

utbildningen på jobb var helt okey, faktiskt. jag utökade min tillgänglighet på fler ställen än i mariannelund, dvs ingatorp också. det "nya systemet" sätter igång 28 februari och jag HOPPAS verkligen att jag får ihop minst lika många timmar som vikarie på timecare, som jag fått innan! vi blir anställda genom ett annat företag nu också, så jag slipper min cpchef. skönt det iallafall. dom hade dock väldigt kassa regler som gjorde mig lite sur, men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att detta går vägen. jag orkar inte med klumpen i magen längre.

har en annan skoj grej att berätta. jag fick mail från Himmelriket innan & dom berättade att dom tror jag skulle passa bra för detta jobb. fick ett formulär med frågor jag ska besvara inom 2 veckor, och om jag svarar "som dom vill" kommer jag vidare till en telefonintervju. jag hoppas verkligen detta går vägen. jag hade blivit SÅ GLAD om jag fick jobbet! så ska tänka ut bra svar på frågorna & sen hålla tummarna på att detta går vägen. det går bra nu!

nu ska jag se på "love and other drugs" & njuta av mitt vatten. iskallt vatten är livet ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0