inväntar klockan.. på att den ska bli efter 12 så jag kan få en plats på boxningen på tisdag för en gång skull! har gått miste om plats 2 ggr nu och nu tänker jag inte acceptera att missa det en gång till! PUNKT SLUT!

kvällen på jobbet gick okej. hade på mig en kofta, som innan när jag började med dieten satt rätt hårt om mig.. nu så badar jag i den typ... den är jättestor, och linnet jag hade under var också för stort. kul eller inte? ja. klart som faaan det är kul, men älskar ju den koftan. kan man krympa den i tvätten tro?


i oktober, och idag.
syns kanske inte så mycket, men jag märker stor skillnad.

en av mina tanter frågade hur mycket jag ville gå ner mer, för hon tycker det räcker nu, för hon sa att om jag blir smalare blir jag ful :P hon sa det på ett skämtsamt sätt iof, men hon sa att det märks stor skillnad för min mage har blivit mycket mindre och min hållning har blivit mycket bättre! jag har inte tänkt på det med hållningen men det kan hon nog ha rätt i. tar till mig deras komplimanger verkligen. det värmer!

tänkte sätta igång å städa lite sen. ja jag vet, knasmaja som städar mitt i natta, men det är inte så mycket. imorgon ska jag & tina till vimmerby och handla alkohol inför lördagen & sen ska vi vidare till hultsfred & simma på hagadal innan jobbet på kvällen. sen ska tina sova här till på lördagen då vi beger oss mot vimmerby & linköping .. :D yay!

20 minuter kvar tills bokningen öppnas. så länge fördriver jag tiden med att se kvällens avsnitt av "sveriges värsta bilförare" .. :) JAG kanske suger på å köra bil och kanske har ett hetsigt humör, men dom är fan värre!


Kommentarer
Postat av: Ems

E jue inte förrän denna natten det går att boka gums...din stackare.

Men om allt går som planerat så får vi in nya utrustningen nästa vecka o då kör jag mitt pass på helgen antagligen lördag f.m! GRATISPASS!

Men hör av mig så fort jag vet när det blir!

Kramis

Postat av: Sandra

Du är så grym! Jag tycker det synd på bilderna i alla fall :) Fortsätt så så kommer du vara übersnygg till beach 2011!

2011-02-07 @ 02:53:07
URL: http://canonyoucan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken diet är det förresten? :)

2011-02-07 @ 03:00:49
URL: http://canonyoucan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0