vet ni vad jag längtar efter?
att få synliga nyckelben! & dom ska faaan synas inom de närmsta månaderna!

nu ska jag iväg till gymmet. har vart iväg en runda på motionsslingan nu på morgonen i solskenet. underbart! la även om mitt träningsupplägg igår så nu blir det andra bullar. min PT har som tur är, lärt mig grunderna. så nu blir det stenhårt de närmsta 5 veckorna med träning & kost. speciellt nu efter fucking påsk då man ätit både det ena & andra. märks iallafall att godis och skräp inte är min grej längre. får bara ångest av skiten. så detta var sista gången på länge jag äter sådant. lika bra att låta bli skiten!

update kommer sen. kommer upp lite kläder som ska säljas (: håll utkik. pöss!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nog för att du va jävligt vacker innan. Men den där bilden är jättefin! Du ser inte så hårt sminkad ut och ser mer "len" ut i ansiktet. Du är jättefin Emma och grymma resultat på kost och träningen du har fått! Grattis och bra jobbat! =)

2011-04-26 @ 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0