åh. tillbaka på motionsslingan idag. det var så löjligt enkelt. det som jag tyckte var jobbigt för 2 veckor sen är busenkelt nu. jag höll på att dö i uppförsbackarna då. nu har jag inga problem med det. var dyngsur när jag kom hem, men duschen var helt underbar! finns inget bättre än att gå motionsslingan med bebisarna med musik i öronen. inga tankar. bara frihet.  en känsla av styrka.

ikväll blir det keso, jersey shore 2, ung & bortskämd, pensionärsjävlar & mitt duntäcke! & WZUP MED ER DÅ? ERA TYSTA JÄVLAR!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hur går din slinga? Jag vågar inte gå slingan vi har i skogen, inte ens om jag har med mig min stora farliga hund.. och jag skulle aldrig våga ha musik i öronen haha.

Sen undrar jag hur ditt matschema (?) ser ut? Är det något du kan lägga upp eller skicka till mig så jag får titta? :)

Jag älskar keso.. äter det hela tiden nu. Går i perioder men nu är jag inne i en helatidenperiod.

2010-11-23 @ 12:26:44
URL: http://kkattur.blogspot.com
Postat av: Elina

Det låter skitmysigt o bra att du känner att det är skillnad! (; Då kommer allt rulla på i bättre fart nu! (: PUSS! <3

2010-11-25 @ 08:09:56
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0