vilken jäkla dag. fail. jag hatar att jag är svag för lussebullar. iiiish. downfall, downfall, downfall. jag önskar emma satt och slog mig på handen så fort jag ens tänker tanken på sötsaker. det var iof första gången på typ 3 v jag gör det, men ändå. det hade vart bra med en elchock varje gång man tänker sånt ...

men inte ger jag upp för det. imorgon tar jag nya tag, och då kämpar jag bara ännu mer. lita på det, mina vänner. emma är värd alla rosor i världen för att hon hjälper mig genom detta. som hon säger: vägen är lång. men hon kommer finnas där för mig varje gram jag tappar... heeela vägen. & jag hoppas NI också som läser min blogg är det?

nu blir det sängen. ska försöka lägga mig runt 21-tiden på kvällarna & komma upp betydligt tidigare. blir dock lite senare när man jobbar kväll. imorgon är det jobb 7-16 som gäller, och därefter är det mot eksjö med frugan för det sista boxingpasset för i år.. iallafall för oss. nästa vecka är det julbord för min del, så missar sista passet. längtar redan till v 2 då boxingen sätter igång igen. hur ska jag orka vänta?!

... hur jävla länge ska det hålla på å snöa förresten? skitmysigt är det med snö! men min bil har fått både en & två bucklor på bildörren sen jag fick problem med att få upp bil-låset. jag kan väl inte påstå att mitt tålamod är det bästa kanske :|


förra året. till mitt försvar var jag nyopererad här.
2 dagar efter min gallstensoperation. fett svullen ..
och brun.. huuu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kanonbra tänkt gums! Alla kan vi göra små misstag, det viktiga är att du inte bara tänker "jaha, nu var det skitsamma" utan att du släpper det o fortsätter på samma spår igen.

Tack för de fina orden! Värmer! :) Klart att jag ställer upp gums o jag lämnar inte din sida! Har lite nya planer för dig sen efter jul/nyår...men det tar vi då! hihi nu blev du nyfiken va? :) Ses ikväll! Stor kram

2010-11-30 @ 06:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0