fyhelvetes satans jävla piss motherfucking skit va JAG HAR ONT! eller ja, träningsvärk. det gör ont på ett skönt sätt, men samtidigt så vrålar jag, gnyr, skriker osv så fort jag rör mig. grannarna undrar väl va jag sysslar med.

sista boxingen för mig för året var igår. sjukt roligt, som alltid. snackade med min kära PT efter passet. hon vill sätta mig på en "mirakel-diet" efter nyår. hon berättade bara bra saker om den, & hon är själv ett levande bevis på att den fungerar. hon droppade 25 kg på 4 månader. MEN man kan inte fatta att den dieten kan vara SÅ LÄTT efter va hon berättat - men tydligen är det så. jag ger den gärna en chans :) man ska inte säga något förrän man provat. jag tror den skulle funka bra för mig (:
men nu går jag på mitt kostschema året ut iallafall. ( & nej, jag berättar inte om dieten för er förrän jag börjat med den och börjat märka resultat )

på tisdag är det vägning som gäller. för på kvällen blir det julbord med jobbet, & emma har sagt att jag ska ta min halva ätardag och njuta då. på onsdag ska jag träffa henne och ta en uppföljning & prata om hur allt har gått osv. jag längtar. hon ger mig så mycket energi den där mänskan. hon har redan hjälpt mig så mycket, på bara några veckor.

nu ska jag snart lägga mig. blev inringd imorse. 3 sjuka. självklart ställer man upp. som vikarie måste man ta så mycket som möjligt. tog även en tur imorgon 7-13.30. sen ska bilen in på verkstad (oljefilter och olja ska bytas). på kvällen ska jag, josse & nettan på träning. gympa & sen innebandyträning. i'm going all in.

på fredag lär jag inte kunna lyfta mitt lillfinger ens. kommer bli kul att se hur jag kommer kunna röra mig på jobbet. huuu..


Kommentarer
Postat av: Emma

Mirakeldiet? Hahaha. Jo, det kan man väl kalla den! Hihi. Mina mammakilo rann av mig iallafall o inte var det jobbigt en enda dag, så ja man kan väl säga att jag är ett levande bevis på att det fungerar. Tänkte att vi pratar lite mer om det på onsdag. Har även en liten surprice till dig! Vill ge dig nåt för att du verkligen tar till dig allt jag försöker lära dig (tro mig, har haft klienter betalande som icke betalande som INTE gör som jag säger o sen gnäller över att resultaten uteblir), för att jag är så stolt över din otroliga vilja att ändra ditt liv o framför allt för att du är en så underbar vän! Men det tar vi på onsdag!!! :) Kram

2010-12-02 @ 07:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0