helgen jobb avklarad. gött.
är ledig 1 ½ dag nu. sen jobbar jag tisdag-söndag. man får verkligen ta vara på dom lediga dagarna. ska snart in mot eksjö ikväll & stanna tills imorgon. vem jag ska va hos är fortfarande hemligt, men speciell är han.

dieten går bra. kommit igång nu efter dagarna i falkenberg. även om jag höll mig borta från gotte så åt man ju annat. såg dock på vågen att det hade inte hänt något ändå, även om jag åt lite annat där. skönt det. mår ju som bäst när jag äter denna kosten. längtar till 2011 nu.. som faen!
tänkte innan på att det kändes som igår när emma sa att det tar ungefär 6 v för kroppen att komma över den där "tröskeln" som är så svår att passera när man försöker ändra sina kostvanor. är nu snart inne på v 6.. och allt detta har vart busenkelt. fan va tiden går!

bjuder på en skön låt som gör mig glad. nu ska jag hoppa in i duschen & packa lite. ha en mysig söndag, folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0