SOMMARTIDER, HEJ HEJ SOMMARTIDER!

klockan gick konstigt snabbt där mellan 1.59 och 3.00.. jajamänsan. låg & pratade med min man i telefon när klockan flyttades fram. perfekt slut på en perfekt dag.


tänk om man inte visste detta om sommartiden.. att man måste dra fram klockan. å sen bara inser man att alla klockor har flyttats fram en timma.. in i framtiden.. å ingen sa nånting om det.. undra va man skulle tänka då? om man skulle tänka att det är påväg mot en katastrof eller att vi kan resa in i framtiden om man vid tiden då tiden flyttades fram, stod å stekte pannkakor eller hade sex? tänk om man då skulle göra det hela tiden bara för att hoppas på att tiden skulle flyttas framåt? jaaa, sex hela tiden oavsett om man hamnar i framtiden eller inte, jag klagar inte? så länge man slipper skavsåren. höhö


uuurgh. snacka om massa skitsnack. klockan är möe.. sängen nästa. natti.

Kommentarer
Postat av: Ems

jevlar du du funderar...hahaha



mitt soffbord tänkte ja kasta. är "hemmagjort". ett ikea köksbord som jag kapat benen på o målat bara...hahaha



så gratis mot avhämtning...hihi



Kramis

2011-03-27 @ 06:51:01
URL: http://www.shutthefkupandsquat.blogspot.com
Postat av: Sara

Svar: nej vi är väl inte tillsammans... vet inte vad vi är, han åker ju till turkiet om 3 veckor och stannar till oktober, vi ska hålla kontakten och jag ska och hälsa på, och så får vi se hur det blir när han kommer hem... mkt känslor finns det och det är ju det som är lite jobbigt nu när han åker då, sa hejdå till honom nyss och det gjorde ont i hjärtat. men men... positivt tänkande - 6 månader är en liten tid av hela ens liv, det går fort :P

2011-03-27 @ 11:13:33
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0