någon sorts bacill har kommit åt mej, verkar det som.. vet inte om det var frukten som vi åt igår, för de va ju rätt starka frukter, eller om det är magsjukan som är på besök .. igen. har inte kräkts eller något, men mår som jag gjorde sist jag fick skiten. skulle ju va underbart om det kom så pass lägligt nu, verkligen.. nu när man har längtat hela veckan efter att få åka hem till mami & papi och göteborg på måndag.

fastnade i en stor lerpöl uppe i skogen hos en av våra vårdtagare imorse. var omöjligt att komma därifrån, så min kära vän ann-sofie som också jobbade idag kom & hämtade mig. hade städning hos en gubbe och jag mådde bara sämre och sämre.. skulle slutat 14 men gick hem vid 12 för jag mådde så dåligt.. åkte förbi affärn och handlade blåbärssoppa och flörtade lite med min icakarl ;) (oja, så dålig var jag inte så jag inte kunde flörta..) och sen åkte jag hem och däckade. sov mellan 13 - 17 .. lady väckte mig genom att köra tungan i min näsa. tack, gumman..

mår mycket bättre ikväll. kanske bara var fruken från gårdagen. håller på å tvättar nu & ska städa ikväll. vill inte sticka från en stökig lägenhet imorgon. blir inte så kul på söndag när jag kommer hem isåfall..
lönen blev ju inte alltför bra denna månaden, men det var väntat eftersom jag inte jobbade så mycket som jag brukar .. så det blir fattigt i april. tur man har sparat undan pengar till hårförlängningen. jaja, så länge jag betalar mitt månadskort på gymmet och har pengar till bensin och mat är jag nöjd. pengar är verkligen inte allt.

nu ska jag ta itu med disken & allt däremellan.. hua! men är man pedant, så är man! I'll be back laaater.


Kommentarer
Postat av: Elina

Krya på! <3

2011-03-24 @ 19:45:19
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/
Postat av: Ems

Hej! Näe, vi lägger inte ordern förrän måndag...har dom nästa vecka. Tänkte på ditt protein...hur mycket har du kvar och va vill du ha för det? Mitt börjar tryta och som sagt minst 1 vecka till innan vi har nya grejorna på plats...hihi



kramis

2011-03-25 @ 07:03:28
URL: http://www.shutthefkupandsquat.blogspot.com
Postat av: Ems

Jajamensan, redan skrivit ihop ordern!

Hoppar proteinet, då jag får det gratis jue...men ska höra mig för på gymmet...

Blev en STOR etta som ska göras om till en 2a om nåt år. Öppen spis, första parkett till torget. Södra storgatan ovanför Nordea! :) 1500 mindre i hyra! I like! Kramis

2011-03-25 @ 15:35:34
URL: http://www.shutthefkupandsquat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0