grrr!


igår var jag och hjärtat i jönköping & såg på "the fighter" som sagt. vi valde mellan den, "the adjustment boroux" och "hur många lingon finns det i världen?" och vi har väntat på att se "the fighter" länge, så det blev den. är nöjd med valet, för filmen var grymt jävla bra! lite seg i början, men det tog sig. är ju svag för muskler, mybrallor och slagsmål så D sa till mig x antal gånger att stänga munnen så jag inte dreglade allt för mycket .. haha! hur kan man låta bli när man ser mark whalberg in action? NAMNAM! hursomhelst .. se filmen! sevärd.

 

var skittrött när vi kom hem. inte så konstigt när man vart igång ständigt hela dagen... låg ändå länge och myste fram till morgonen, som vi alltid gör.. åt en mysig frukost framför "kungen av queens" imorse & har bara tagit de så lugnt som möjligt. det var behövligt, för jag behövde lugnet.

 

kom hem för ungefär 1 timma sedan. saknar D redan & ska nu bädda ner mig under filten & se på torsdagens & fredagens avsnitt av big brother & sen film :) ledig imorgon (förhoppningsvis) och då ska det städas lite & sen blir det bara vara. I need it.

 

ha en trevlig lördag, kära ni.


Kommentarer
Postat av: jossefrugan ;)

Så jeffla heeeeeet! måste ladda ner filmen! underbart väder det är idag duuu! hunnit springa en runda, var asköönt:) Svettigt bara när sooolen steker :P

Postat av: Sara

Verkar vara en nice film, ögongodis iaf ;) Du och D verkar ha haft det mysigt också :)

2011-03-20 @ 15:00:30
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0