hej på er, trogna läsare!

haft en omtumlande dag. förstår inte varför min chef vill att vi vikarier ska börja jobba direkt på nya ställen & inte får gå brevid. jag har vart i ingatorp idag, första dagen. har fått rätt mycket förfrågningar om att jobba där i mars nu. idag jobbade jag 7-14 .. kände mig som ett frågetecken när jag inte visste nånting om någon eller hur man gjorde där.

på bobinen är dom 13 på morgonen.
i ingatorp är dom 5 på morgonen.

dom är sammanlagt 11 där.
på bobinen är dom sammanlagt över 30 personer.


dom jobbar helt annorlunda än det jag är van vid, fast samtidit lika ändå. svårt att förklara... det är ju mycket mindre i ingatorp, men för mig som är ny är det ju skitsvårt vilket fall som. tur man har annsofie som jobbar där, så hon hjälpte mig lite. jag fick dock nog av att känna mig så dum, så ringde min störda jävla chef & sa att dom fan får fixa så man går brevid. det blir kaos annars. så hon gav mig tummen upp på att gå 2 dagar nästa vecka i ingatorp nästa vecka, brevid. & jag ska även gå brevid 2 nätter inne på bobinen. väntat på att få börja natt hur länge som helst, så nu tycker jag det är dags.
är helt slut efter idag, & det märktes när jag släpade mig till gymmet .. blev inte så länge där idag för det var fullpackat & jag orkade inte vänta på vissa maskiner jag gärna velat köra men som var upptagna hela tiden. jag var typ enda tjejen där av 20 killar.. synd att ingen jävel va snygg. då kunde jag tittat på honom i väntan på min maskin. MEEEN det blev en timma där & det känns nu ikväll att man körde på ordentligt ändå de 60 minutrarna.

däcka i soffan när jag kom hem med bebisarna & nu sitter jag & tittar på den gamla klassikern "american pie" .. evigheter sen jag såg den, men fortfarande lika rolig! glömt att NOVA i filmen är så jävla söt.. mumma! imorgon är man ledig. blir ett hårt pass i gymmet i ottan och sen har jag telefonintervju vid 11 .. ooh, nervös!

hur har eran dag vart?

Kommentarer
Postat av: Sara

Telefonintervjun kommer gå galant :)

2011-03-03 @ 21:16:59
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0