första dagen man låg tillgänglig för jobb idag, och fick ett sms 6.20 imorse.. (somnade 1.30 inatt..), en förfrågan om jag ville jobba 7-14 idag. då jävlar gick det fort sen. ut med hundarna 20 minuter och sen slänga i sig frukost på 10 .. shaise. på jobb fick jag även 3 andra förfrågningar, så detta kanske löser sig iallafall. man ska inte ropa hej än, men.. jag hoppas ju. imorgon ska jag för första gången jobba i ingatorp, i hemtjänsten där 7-14. är nervös .. iiih :\ hoppas allt går vägen.

vädret har ju vart något helt underbart idag. synd att man jobbat inne! har släppt in solskenet nu på min balkong & håller på å storstädar, till BACKSTREET BOYS. haha! hoppade gymmet idag, för jag har sån jävla värk i magen sen boxningspasset igår :| hade annan tränare igår, och trodde det skulle bli en barnlek, men ACK SÅ FEL JAG HADE. skitkul var det, och nya övningar. en favorit jag fick som hette "yxan" .. eller något sådant. körde mer kondition igår, och vi alla svettades mer än vanligt .. superbra pass! tack malin för det!

fick som sagt håll, och det håller i sig fortfarande (???) .. så jag hoppar gym, och kör gym torsdag-fredag-söndag istället. får se va jag hittar på för träning på lördag. jag dras ju mot gymmet hela tiden. kan inte låta bli :) nä, nu ska jag fortsätta med disken. vi hörs, vänner!!!

yoda vid matbordet.


Kommentarer
Postat av: Sara

åh saknar yoda sötnosen!

2011-03-02 @ 20:05:55
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0