fan va snabbt positiva känslor kan förändras till negativa.. helt sjukt. jaja, bara gilla läget. allt löser sig! :)

boxning ikväll. inte så pepp faktiskt.. vår tränare suger ju. bitterfitta, surar som fan. man blir inte direkt peppad av henne.. funderar allvarligt på å lägga av. har inte alls den motivationen till boxningen som jag hade när min älskade PT hade passen. kanske ska byta till vimmerby istället. jag vet inte, men jag ger det en chans ikväll med, iallafall..

vilket underbart väder vi har! fyfan så gött. tog en låååååång sovmorgon idag & drog ut på 1 timmas powerwalk med snuttisarna. min vita fina yoda var inte så vit när vi kom hem igen. så jävla härligt. bara om det kunde sluta blåsa så förbannat. hade solglajorna på, och man bara njöt!

igår var mini med om ett kattslagsmål. hörde kattskrik utanför och tog in mini direkt. märkte inte förrän efter en stund att de kommit blodfläckar på soffan & när jag väl ställde mej upp så var det blodfläckar över hela golvet. letade upp mini, som betedde sig som vanligt & såg att hon fått ett jättejack i örat :( tvättade henne ren & satte på henne hello kittyplåster. ingen fara med henne men jag vill inte att några av mina djur ska må dåligt :( kattjävlar! finns riktiga bjässar här nere vid HSB där jag bor, och mini är ju.. ja, hon är rätt mini, så det är klart att hon har svårt att försvara sig.


sitter & äter mellanmål och ser på "nu blåser vi sverige". haha vilket underbart program! älskar sånt här! se klippet nedanför :) i första avsnittet ställde en kille sin motionscykel mitt i vägen i stockholm och satte sig å cyklade. hahahaha, helt jävla underbart! sånt kan reta gallfeber på folk och det är ju det som är så underbart! detta är humor på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Ems

Massa goa kramar! TACK för de fina orden! Saknar mitt pass som faen, men känns ändå som rätt beslut just nu...

Kramis

2011-03-22 @ 18:38:27
URL: http://www.shutthefkupandsquat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0