sitter här denna onsdagsmorgon & äter frukost framför victoria secret fashion show. hahaha! kan inte bli mer motiverande än så! eller hur maddis? ;) igår var det boxning på schemat på kvällen, och den tränaren vi skulle ha var sjuk så vi hade en annan, och då blev passet genast mycket roligare & bättre. svettades som en gris när vi var klara. det är så skönt att man känner att man orkar mer & mer för varje gång. jag & josse har planerat sommaren också, och ska köra på med box själv ... ska bara skaffa mig ett par snygga rosa boxningshandskar & stora & små mitzar så ska vi köra som fan!

var ledig igår. är ledig idag. känner att jag behöver min ledighet. jobbat rätt mycke denna månaden & pengar är inte allt. måste bromsa in och känna hur jag själv mår, och min rygg har vart ond mot mig på sistone för jag jobbat alldeles för mycket .. kommer alltid som en varning, och om jag bara får vila upp mig så orkar jag sen ett bra tag igen. ska jobba imorgon 7-14 och fredag 7-12. lagom pass :)

idag .. ja, idag är det mycket på G. ska in till gymmet strax nu efter frukosten & morgonpromenaden med hundarna. blir ett hårt pass för mig idag, har extra mycket energi att göra mig av med ;) därefter blir det lång powerwalk i det härliga vädret med pluttisarna & solglajorna. sen ska håret färgas & sen in till eksjö för jag är så snäll & hämtar tina på jobb. sen bär det av direkt till malin i hultsfred. blir myskväll med exotisk planka med maassa massa frukt & hyra film! längtar! blir sängen rätt tidigt ikväll eftersom det är jobb imorgon, som sagt.

men nu ska jag få i mig sista frukosten & sen bär det av mot favoritstället! yiiiiha!

bjuder på ett myskort på yoda imorse som var ovanligt trött.. låg och sov med sin gigantiska kossa som jag har i sängen.. ville inte alls upp när jag ville.. låg och protesterade med gäspningar istället. aw, det finaste jag har är mina bebisar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0