ska snart iväg på ett hårt pass på gym. ska bara ut med mina grisar först så dom får pinka lite. imorgon är det lördag & jag & min PT har bestämt att det är då min formcheck ska kollas - vikt, mått osv. så ska köra på som fan idag & ikväll blir det en långpromenad med doggsen. är dock lite nervös. har stått nästintill still på vågen dom senaste 6 veckorna :| dock har det minskat på måttbandet, men inte i kilo. rätt frustrerande ska jag tala om .. så jag hoppas det hänt NÅGOT iallafall.

blev ingen telefonintervju idag. hon som skulle ringa mig var sjuk & dom ringde & bad om ursäkt .. så vi bokade om tiden till på onsdag klockan 10! typiskt.

well, nu ska jag göra mig redo. vi hörs lite senare, hooomies.


Kommentarer
Postat av: tessan

Muskler väger mer än fett

2011-03-04 @ 12:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0