håller på och bygger upp min nya blogg just nu men den är rätt komplicerad känner jag, så ni får vänta några dagar innan jag kan släppa in er där. håller på och redigerar, skriver och grejar, men måste ju ha tiden för skiten också. big brother är precis slut, och nu slänger jag mig i sängen. alarmet ringer 4.00 imorgon bitti då jag ska åka till gymmet och pumpa. SÅ JÄVLA GÖTT, då jag vart utan gymmet nu sen i torsdas. fick utesluta gymmet i fredags morse pga snökaoset.. bah!

så imorgon bitti blir det pumpa på gym, sen jobba i mariannelund, äntligen, 7-16, sen har jag andra grejer att ordna med efter jobbet, så kommer väl däcka rätt tidigt imorgon kväll tror jag allt. men nuuuu blir det sängen med mina grisar!

håll ögonen öppna när jag öppnar upp nya bloggen. vill ju såklart att ni hänger med mig. lämnar er ikväll med en riktigt skön låt som jag ÄLSKAR att träna till! videon gillar jag med dom feta bilarna & den är skön att lyssna på en härlig sommardag i bilen med takluckan nere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0