arash - broken angel

idag har jag jobbat 7-10 i ingatorp. det gick bättre än i torsdags, men det var för att jag gick hos samma som i torsdags. så jag lär mig - sakta men säkert.

körde med takluckan öppen påvägen hem ... fucking underbart! solen skiner förfullt & jag ska ut på en långpromenad med hundarna nu , med musik i öronen .. man kan ju inte sitta inne när det är så vackert ute. sen ska jag städa av de värsta här & sen ikväll ska jag till eksjö med några vänner :) dom ska jag skjutsa till nässjö & jag ska va hos min man .. han är dock inte hemma men ska låna hans lägenhet iallafall.. eftersom jag ska hämta dom i nässjö senare på natten igen så har man ingen lust att köra fram & tillbaka mariannelund-nässjö 2 ggr. det blir ju några mil. 24 mil ungefär .. så nej.

hade formcheck imorse. jag återkommer med resultaten sen. är väldigt nöjd faktiskt. har hänt en del på kropen! yay! men först promenad. hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0