TRÅKDAG! sov för länge, bara för jag var så uttråkad. rätt slutkörd efter dagen i göteborg också, iof, men ändå. hade hoppats på att få jobba idag, men inte hört något... så har tagit de lugnt bara. håller på å städar men det är ju också så jävla tråkigt så går fram & tillbaka till datorn hela tiden .. så blir inte mycket gjort iallafall.. ska slänga i mig lite maaaot i magen nu strax. boxning ikväll, måste ladda upp så jag orkar med. blir lite solarie på det efteråt.

imorgon är man ledig. storhandling och ännu mer städ/utrensning på schemat. på kvällen kommer mitt pussel & stannar till på torsdag förmiddag. längtar! så då blir det ingen update från mig kan jag tala om ;)

nähä.. om man ska ta sig till köket och.. ja, göra nått vettigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0