ännu en som ska röstas ut ur big brother ikväll. jag tycker det programmet inte är direkt .. intressant. ändå drar man sig till det .. helt sjukt. har ju hittat några favoriter, och även hatobjekt. roza, sanna & katerina är riktiga jävla bitches.. vill dra av mig armen bara så jag har något att kasta på dom.. usch. nicki är också en jag inte tycker om.. ogillar folk som går runt å tror dom är något. ikväll får gärna alla 3 nominerade åka ut.

 

 

favoriterna är ju självklart simon "björn", martin & GUUURKAAAN :D



Kommentarer
Postat av: Josefine - fotoblogg

Ja, det vore grymt skönt :D Sommaren in my heart!

2011-03-14 @ 13:42:37
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0