idag är det tisdag & det betyder boxning. är småseg & trött, men jag kommer nog väl igång när jag är där. idag är det även 1 mars & ett steg närmre våren!

har bara tagit det lugnt idag, & gosat med hundarna. var ute på en promenad innan på förmiddagen. så skönt, även om de va småkyligt. skulle egentligen städat, men det sköt jag upp.. det kommer fler dagar. nu är det guld-tid med mina bebisar. legat & halvsovit på soffan senaste timmen, och ska snart laga middag nu. gått på nya kostschemat nu, och allt ska vägas. det känns bra hittills.

är orolig inför morgondagen. man har ingen aning alls om man får jobba nu. man vet inte ett skit. man får bara vänta på ett sms imorgon bitti i hopp om jobb. sjukt detta. fyfan.. inte undra på man mår skit och har en klump i magen JÄMT.

nähä, nu ska jag inta köket & fixa sallad. idag blir det råris med tonfisk & massa goda grönsaker till. namnam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0