dagens motion:
30 minuter styrka.
25 minuter lågintenstiv promenad efteråt.

haft min tina här ikväll. vi bytte julklappar. hon blev så glad för sina julklappar. & även jag blev SUPERGLAD. fick massa roliga saker som man ska ha på toan. bland annat ett roligt duschmunstycke, & ett nytt duschdraperi som passar perfekt på min lilla toalett, med massa roliga ankor på. fick även en badanka till badkaret & tvålkopp osv. är supernöjd. tack gumman!

vi såg på "aladdin" som var en av hennes julklappar. har glömt bort hur mycket jag älskar dom där klassiska disneyfilmerna. gud va vi skrattade. speciellt åt anden och jago. man förstod ju inte det där på samma sätt när man var mindre. har ju hur många disneyfilmer som helst på VHS men vill ha alla på DVD. kanske ska börja samla på mig alla klassikerna. min favorit är ju skönheten & odjuret. det är ett sånt vackert budskap i den filmen!

jobbet ringde in mig ikväll. huuu.. skulle ju vara ledig imorgon, men det blir ett 7-15.30pass istället.. känns väl sådär. ska ju jobba med den där JÄVLA PADDAN. usch! sen hem, slänga på mig träningsdojjorna och ge mig ut på powerwalk. sen slänga mig i soffan & bara vara. se på film & njuta.
nu ska jag slänga mig i sängen istället. hoppas man kan sova bara.. tog ju rätt lång sovmorgon idag. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DISNEY RULES!!!

Har en stor samling, en av fördelarna med att vara mamma.

Några av Luddes julklappar var just min favorit Robin Hood, men även skönheten o odjuret o Aladdin!!! :D

Hihi, har mailat dig på FB gums!



Kramis

2011-01-05 @ 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0