dagens motion: 50 minuter powerwalk.

ååh va jag kommer sova gött inatt. & sovmorgon nu, 3 mornar i rad, får vi hoppas. dock ska jag ändå försöka ta mig upp runt 8-9. ska städa bort den där jävla julen imorgon. sen träna styrka & powerwalka. lovely lovely LOVELY!

kvällen på jobb gick bra. tyvärr så kommer det tillbaka några idioter nu till jobbet som jag rent ut sagt AVSKYR! personer som spritt massa skitsnack om mig bara för att sära på mig & en av mina närmsta vänner. påstått att jag hotat folk & sagt elaka grejer till barn. följer vartenda steg jag tar känns det som. dom är väl förmodligen bara avundsjuka & jag har bett dom dra åt helvete. dom har båda flera än ett barn & är i min ålder, och kan inte betee sig som vuxna människor. tragiskt!
& nu ska de jävlarna börja jobba på bobban igen. måttligt road, verkligen. det är bara att skita i fåntrattarna & köra på sitt race. jag har iallafall något att tänka på, på boxen på tisdag nästa vecka för att slå ännu hårdare!

jag har precis duschat & ska nu se på "STEP UP 3(D)" .. som jag har längtat tills dessa filmen ska släppas! jag har höga förväntningar på den. älskar de 2 första filmerna, så jag hoppas denna är lika bra. avgudar dansfilmer & step up filmerna är några av mina favoriter. you got served, stomp the yard & honey är också några andra filmer som också ligger högst upp på listan.
hoppas jag inte blir besviken. återkommer med omdöme sen! godnatt på er, babes. sov så gott.

trailer


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ååååh gud jag måste se denna filmen! Jag älskar allt som har med dansfilmer att göra!!! Fy satan vad omoget av vuxna människor att sprida en massa rykten mmm men som du säger det handlar om avundsjuka! Sen måste jag säga att jag tycker att du är så jävla grym! kramar

2011-01-04 @ 22:35:48
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0