nytt år. nya möjligheter. nu tar jag nya tag! 2011 is gonna be . . . waaait for it .. LEGEN... DARY! :) firade in nya året med min susan & hennes johan + 5 hundar ute i skogen. åkte dit innan jobbet & åt nyårsmiddag. skulle ätit älg, men det blev fel så det blev prinskorv + hasselbackspotatis med god sås & efterrätt blev det panacotta med hallonsås. supergott, även om älgen byttes ut mot korv. haha!

åkte & jobbade några timmar. var skitlugnt för alla gamlingar skulle träffas & vänta in nya året, så vi hade 2 läggningar.. skönt. när jag skulle tillbaka till susan & johan regnade det & det var plusgrader. ÖÖÖH?! tog det lugnt, drack lite groggar & såg på film. vi var så trötta allihop så vi somnade nästan innan tolvslaget. fick strömavbrott x antal ggr också innan tolv så vi var säkra på att strömmen skulle gå vid tolvslaget också. hahaha!

skålade i champagne & jordgubbar. champagnen var SUPERGOD! blev nog lite för mycket tror jag. haha! däckade i deras gästdubbelsäng runt 1 inatt. sov som en gris.
upp halv 6 imorse. åt frukost & sen iväg mot mariannelund igen. lämnade av bebisarna hemma innan jobbet & har jobba 9 timmar med ständig skallebank idag. nej, det var inget roligt. ville bara hem & SOVA! när jag väl kom hem så däckade jag på soffan. . . braaa.. nu sitter jag & avnjuter lite cola zero & ser på "mamma mia".. en av mina absoluta favoritfilmer. blir så JÄKLA GLAD av den filmen! älskar musiken, älskar ögongodiset, älskar allt med den. tyvärr är jag så trött så jag ska lägga mig istället. orkar inte hålla mig vaken.. ska ut med mina bebisar & sen bädda ner mig. har ju filmen på DVD :)
har sovmorgon imon. jobbar kväll .. ååh så skönt! ska sova läänge. jobbar kväll på måndag också.

nu är dieten igång igen. känns skönt att slippa allt sött & slisk .. hu. hållt mig borta från dieten under julveckan. försökt låta bli sötsaker & ändå äta nyttigt, men ätit några chokladbitar under veckan. inget har dock varit så gott som det en gång var. så det är UNDERBART att gå tillbaka till dieten. blir andra bullar för mig f.r.o.m v 2 förhoppningsvis. en hårdare diet är bestämd för mig. tänker inte berätta något för er om den. den vill jag hålla hemlig. så många som sagt att jag inte kommer orka/klara det. då säger jag "WATCH ME" fuckers.
ska förhoppningsvis köra igång med gymet nästa vecka. min PT ska med mig & visa hur jag ska göra. längtar till att få komma igång riktigt ordentligt. jag strävar efter att bli en kvinnlig hulk! ;)

nä, nu drar jag ut med älsklingarna. huvudvärken trycker på & jag längtar till sängen. godnatt babes!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Vem fan säger så, egentligen? Att "du kommer inte klara det"? Så jävla elakt? :S eller det beror på, om du ska äta ett salladsblad om dagen och i övrigt leva på luft kan jag förstå att folk är skeptiska ;) men eftersom du har en pt får jag anta att det är något ordentligt uttänkt liksom!

Lycka tillstjärnan! :)

2011-01-01 @ 23:03:36
URL: http://kkattur.blogspot.com
Postat av: Ems

Skit i alla andra och kör ditt race! Det är DOM som kommer stå med hakan nere i marken sen! :D



Finns inget du inte klarar av med din inställning och motivation!



YOU GO GIRL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0