funderade på självmord imorse när alarmet ringde. finner ingen glädje att gå till jobbet längre alls... så det var tufft att dra sig iväg idag..  dessutom var det -8 när jag drog ut och jag glömde vantarna och orkade inte vända & hämta asen, så jag frös händerna av mej .. blåste ju också, så det var ju typ -16 egentligen ...
men schemat idag är soft, och sitter hemma på lunch nu. ska snart tillbaka & åka upp med matväskor till kråkshult. skönt att få jobba själv... går av vid 16, & då snabbt hem & få i sig ett mål & sen iväg & hämta upp alice vid 17.

halv 6 börjar tjejkvällen i valbacken ikväll. jag har funderat fram & tillbaka om jag skulle gå, för min mensvärk tar nästan död på mig. hjälper inte ens med tabletter denna gången.. då är det illa. man ska iof röra på sig när man har ont, men inte så kul när man knappt kan stå upprätt förfan..
mitt humör pendlar ju ena sekunden till andra sekunden.. hemskt humör. robert sa att jag är som kalle anka. "du har sån otur jämt. du blir arg, men man kan inte låta bli att skratta åt dig" .. tack rob! haha!

jag ska prova på å åka snowboard ikväll, för första gången nånsin! velat prova länge, men aldrig blivit av. min balans suger verkligen, så vi får väl se hur länge jag lyckas hålla mig på brädan.. vi får hoppas på NOLL BRUTNA BEN! ska bli skoj iallafall.

LÖÖÖÖN imorgon.. fyfan va jag längtar! har väntat en halv evighet fan. synd att så många tusen försvinner till räkningar & sånt där tråååk..
nä, nu blir det att dra tillbaka till jobbet. plikten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0