sitter & väntar på att klockan ska bli över tolv så jag kan boka boxningspasset på tisdag. sist glömde både jag & frugan totalt bort det, och vi uteslöts ju såklart. får bara bokas 20 st, och det gäller att va snabbt ute för platserna går åt fort som fan! störigt när det är så fullt i den lilla salen.. :/ älskar ju å boxas men får lite smått panik när det är så mycket folk!

josse försöker förklara för mig att det syns jättemycket i ansiktet att jag gått ner. självklart ser jag ju själv lite men hjärnan förstår ju inte det där.. hon var söt och gjorde en bild till mig. ja, hon är ju för söt.. haha.

 

edit: har väl missuppfattat, för passet är redan fullbokat. är riktigt jävla irriterad just nu :( orka.. nu går jag å lägger mig för magen lever fan med mig :(


Kommentarer
Postat av: josse

ja man ser! punkt slut, tråkigt med boxningen, typiskt! :( PUSS

2011-01-29 @ 10:33:03
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0