what a day ... hua. det har gått bra på jobb. synd att vissa folk ska förstöra för en bara. paddjävel.
en ringde sig sjuk inför imorgon. jag övervägde om jag skulle ta den turen. nettan kom & var snäll & sa att jag skulle få va ledig imorgon när jag äntligen är ledig, så hon tog den. skönt, tänkte jag.
innan jag gick hem så ringde en till sig sjuk imorgon, och vi fick inte in någon. fick helt enkelt offra mig, så imorgon är det 7-16 då också.
vid 17 imorgon kväll ska jag och mina tjejer susan, tina, alice & nettan iväg & åka pulka i valbacken (?) i ingatorp. fan så kul! då blir det nog motion om vi ska springa upp & ner för den jävla jättebacken .. liftarna är ju avstängda då. tar även och har min ätardag imorgon, då vi ska äta "oljebollar" som alice ska ha med. en holländsk specialité. SUPERGODA! låter kanske ganska skabb, men gott är det! blir nog en bra dag imorgon! sen är det jobb på fredag 7-15.30 & sen hela helgen 7-21.30.. men det ska nog gå bra det med. jobbar hellre än är hemma, för man har mer rutin på saker när man jobbar. allt blir förskjutet om man sover några extra timmar och det är inte skoj när man ska äta så många mål om dagen.

på ONSDAG, om en vecka, så kör jag förhoppningsvis igång med nya dieten. det blir därför vägning på morgonen där, och ta mått. har inte vägt mig sen julafton nu, och är faktiskt nervös. är rädd att det ska visa + även om jag skött mig nu.. men det var ju den där veckan då man åt lite mer godsaker. satans juuuul.. men då vet ni. så jag kör på ätardag imorrn, som sagt. sen inte förrän jag dragit igång med andra dieten..

på måndag är man ledig, och den ska avnjutas med sovmorgon - morgonpromenad - dusch - sängen. haha! sounds aaawesome. idag har jag vilodag från träningen. har jääävligt ont i skinkorna idag kände jag. hahaha. den där appen på mobilen "butt workout" var effektivare än va jag trodde! hahaha!
nu blir det dammsugning .. och sen promenad med bebisarna. ska försöka komma i säng senast 9 ikväll. är väldigt trött och känner för några extra sovtimmar inatt.. speciellt om man ska kuta upp å ner imorgon för en jävla backe. fast det är ju skitbra träning för ruuumpan! hohooo!

slutbabblat. nu ska jag dansa med dammsugarn. OCH JOSSE, SVARA I TELEFON FÖRHELVETE!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0