20 timmars jobbhelg klar. det enda jag har gjort är [jobba-äta-sova-jobba-träna-sova-jobba-äta-sova-jobba] .. ja. det kommer va värt de när man får en fet lön nästa månad, och kan lägga undan runt 10 000 på sparkontot. då är det värt det. trivs ju så bra med dom flesta också, så timmarna på jobbet springer iväg. detta helg-gäng är iallafall vettigt folk i.

ska snart äta min kvällsmat, och sen ska jag kolla film innan läggdags. 8,5 timmar jobb kvar imorgon, sen får jag ledigt i 2 dagar.. ja, nästan 3, för jag jobbar bara 3 timmar på torsdag. härligt. i need it! sovmorgon och träffa min fruga på tisdag då vi ska på powerboxen som börjar igen (LÄNGTAT SOM EN GRIIIIIS) .. ni anar inte va jag har väntat på denna tisdag. hoho! på onsdag kör jag igång med nya dieten, och då lär jag behöva vila. så då blir det soffläge med massa film :) yay! har runt 70 filmer på datorn att kolla igenom.

sorry för dålig update. har verkligen inte suttit vid datorn knappt alls, och från mobilen orkar man fan inte blogga..
godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0