jävlar va less jag är just nu, på livet. kan få mina perioder då jag bara vill ge upp allt & skita i allt & bara försvinna .. har legat större delen av dagen idag i sängen med huvudvärk .. fick tvinga mig upp 2 timmar innan jobbet för att få i mig lite piller & ork att jobba.. så trött på jobbet. bara massa kackel om det nya som sätter igång 28e februari. jag vill inte och orkar inte bry mig, för jag mår bara dåligt då.
timmarna gick ändå. imorgon är jag ledig. ska ta en sväng till eksjö & få mitt gymprogram av emma. resten av dagen ska jag försöka söka jobb. vill hitta något nytt, snabbt. less, less, less ..

onsdag jobbar jag 7-16. torsdag & fredag ska jag spendera hos Mr S .. mys! ska även klippa mig på torsdag. behövligt .. inte gjort det på 3 månader nu. dieten. ja.. va säger man. jag hoppas det börjar hända något på vågen nu.. det är ju det som gör en motiverad att fortsätta .. förändring. minus på vågen ..

i övrigt är jag sjukt trött på tomma ord. tomma löften, ja, you name it. folk borde hålla käft istället för att säga saker som dom inte menar. nu bryr jag mig inte längre. det handlar om att ge & ta. inte bara ge hela tiden!

nu blir det ett "glee"avsnitt innan sängen. godnatt på er, vänner.

2009



Kommentarer
Postat av: Sara

kämpa på gumman! bilden är ju hemma hos min mamma :)

2011-01-25 @ 12:10:44
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0