partypooper. hahahahahah!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag köpte mitt wii för ett enda spels skull; wii fit :P och btw är jag jättenyfiken på din diet så i framtiden om du känner att det känns okej att berätta om den får du gärna dela med dig till mig ;) hehe ja det är säkert så, deras liv är tragiskt och DOM skulle aldrig klara det.. Asså du har SÅN kämparglöd nu, det lyser genom skärmen SÅÅÅÅ jävla tydligt så jag vet att du kommer klara det och jag är så imponerad av dig redan nu.. :) och glad för din skull.



Det är bra med mig ems, faktiskt bättre än på länge. Vet inte när jag var så lugn och tillfreds med mig själv sist. Ändå är jag arbetslös, fattig och fet haaha ;)

2011-01-03 @ 00:20:43
URL: http://kkattur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0