1. har en förkärlek till Honda. speciellt Honda Civic, och vill en dag äga en riktigt fet sådan, som är snyggt stylad & har ett riktigt gött läte i japsdämparn.

2. är en väldigt lat människa, men när jag väl är motiverad så finns det inte en chans att jag hamnar i soffan.

3. är en tvserie-junkie. & jag har aldrig tålamod för att se ett avsnitt varje vecka. vill helst ha varje avsnitt av en säsong direkt och streck-kolla på den. just nu är det "glee" ..

4. drömkillen är lätt taylor lautner. haha! fast mark salling delar förstaplats med taylor.. ja, en flicka måste få drömma..

5. under hela min tonårstid HATADE jag hårdrock. nu lyssnar jag nästan endast på det.

6. jag har en syster som är 10 år äldre än mig. har dock ingen kontakt med henne sen 6 år tillbaka. det är endast hon som förlorar på det.

7. jag älskar att inreda och skulle gärna tänka mig att jobba som inredare. tycker det är sjukt kul.

8. det bästa som finns är killar i mysbrallor, luvtröja .. & mössa. grrr. riktigt jävla hett! självklart ska han ha rätta stilen, men fyfan så hett!

9. funderar dagligen på vilka som är värda att finnas i mitt liv.


2008


Kommentarer
Postat av: Nicole

Fan vad duktig du är gumman som håller igång så :) Själv har jag börjat blogga igen du som tjatade på mig haha ;) P.s. Jag finns i ditt liv vare sig jag är värd det eller inte haha ;) Puss!

2011-01-25 @ 21:40:36
URL: http://crazygirlnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0