VIRRIG DAG! DRYG DAG! gaaaah!

dusch på en dam som tar typ 100 år på sig med allt, bara för att hon 90 % av hela tiden babblar & frågar om precis ALLT. snabb lunch & bytte några ord med min fina ♥ sen iväg till skogen med matväskor & halt som faaan var det.. glömde matväska till en farbror så fick stressa tillbaka för att hinna med det innan jag slutade vid 16.

jag har vart oerhört virrig idag. vet inte vad det beror på :\ jag är ju otroligt virrig som person, men .. ja. detta tog fan priset. nu ska jag diska & greja lite med massa papper.. behövligt, ja, även om jag hatar papper! organisera, eeh, jaaa?

ikväll är det box.  YEEEEEES! :D underbart. fan va jag ska köra. men känner fortfarande mig seg i musklerna efter söndagens pass. så detta blir intressant. hur i HELVETE jag ska lyckas med knäböj .. ja, det ska bli intressant å se.
imorgon är man ledig. lövliiii! ska va hundvakt .. så upp med tuppen ändå. åh ska bli mys att höra små tassar mot golvet igen. saknar det ljudet.

nu blir det mellanmål och organisering. hepphepp.
vi hörs efter passet ikväll.. om jag nu lever. haha!

december 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0