va jobbigt det är med denna känsla av att man är yr ständigt. kanske för jag äter väldigt lite, men jag får fan inte i mig något .. mår illa av tanken på mat förtillfället. tror det är rädslan för å spy igen.. spy är det värsta jag vet!

jag däckade i sängen vid halv 9 igår.. så jävla gutt var det! tänka sig att 5 timmars jobb kan göra så mycket när man är "nyfrisk" .. vaknade halv 5 imorse och var aspigg.. men tänkte "näe. denna tiden är det bara galningar uppe.. dvs min pt.. haha".. somnade om en stund till och har sen vart uppe sen runt 7 då jobbet ringde å ville ha in mig. neeej! icke. jag ska jobba ikväll för sjutton. hållt på å städa .. vädret ute är ju helt underbart. skinande sol & vintern som sakta smälter bort.. mmmmm! blev inget gym för mig imorse. kände att jag inte var redo än. imorgon ska jag dit istället & på fredag ska jag & tina åka dit å simma innan vi börjar jobba. köpa lite alkohol inför helgen.. linköping på lördag! LÄNGTAAAAR!!!!!

i övrigt så går jag inte på min JSdiet denna veckan. min mage är otroligt jävla orolig och som sagt, tanken på att stoppa i mig det där just nu får mig å må dåligt. det enda jag får i mig förtillfället är kräm & mjölk :( hua. men det är inget uppåt på vågen. jag går neråt.. neråt neråt neråt. men har bestämt mig för å inte väga mig förrän i slutet av februari. jag har ett visst mål jag ska nå tills dess, och det skulle va mycke roligare om man väntade med vägningen och sen får en stor överraskning. woho!

min mensvärk är över och skiten är väck. jag är MYCKET GLAD över det. nu blir det städa mer och ikväll ska det jobbas, men jag får jobba med min nettan! då kommer kvällen gå fort.
puss honeys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0