jobbat 7-16 och sen vart på boxningspass ikväll. är rätt mör i kroppen nu ska jag säga er. ska snart krypa ner i sängen & soooova! ska upp 6 imorgon bitti då jag ska iväg & gymma med frugan på träningshuset. ooh va de ska pumpas muuuskler! ska lägga mig nu en stund & se filmen "tusen gånger starkare" .. en riktigt bra film faktiskt! den borde alla se! handlar om den typiska "uppdelningen" bland ungdomarna i skolan. om att töntarna, dom populära tjejerna och dom tysta inte kan sitta vid samma bord vid lunchen. sen kommer en ny tjej till skolan & rör ihop allt, så allt blir kaos. lite intressant faktiskt, då jag hatar det där med den fjantiga "uppdelningen" & det sjuka med att nördar inte kan sitta i samma bord som dom populära bimbosarna!

se den! nu ska jag skalla kudden. FYFAN SÅ GÖTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0