började dagen med att vakna av att jobbet ringde, SOM VANLIGT. fattar dom inte att man planerar saker när man vet hur man ska jobba? cp! sa direkt "nej" när dom frågade, och dom blir alltid sura. förhelvete, man har väl annat för sig än att sitta & vänta på att jobbet ska ringa?!

har vart & gymmat på hagadal. sämsta gymet EVER typ. känns nästan som om man hellre hade lagt pengarna på att åka och gymma i eksjö faktiskt. jag körde på rätt lugnt eftersom jag fortfarande är svag efter magsjukan, men vinglade ur gymet efter 10 när jag kört cardion.. körde slut på mina ben med det motstånd jag hade.

nu blir det duschen & sen ska jag städa golvet i sovrummet. täckt av kläder... sen blir det jobbet ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0