fredag.
var i vimmerby med tina & handlade en speciell borste för långhåriga djur. blev även inköp av alkohol & sen vidare mot hultsfred för å bada. blev 30 längder bara.. hann inte mer, för vi var tvungna att hinna hem till halv 4 då vi började jobba .. fan, jävla badhus som inte öppnar förrän 13. bläää!

jobbet gick bra. segt. mycket tankar som snurrar i huvudet hela tiden..
har packat väskan & försökt komma fram till något fint klädesplagg att ha imorgon kväll. inte det lättaste. ska på jakt efter överdel imorgon. ska låna skitsnygga skor av tina. hoppas jag kan gå i dom bara... haha!

tina sover som en gris. jag laddar mp3n inför tågresan imorgon. är så JÄVLA LADDAD! ska möta upp min älskade sara när vi kommer fram. sen blir det incheckning på hotellet & sen ut på stan. shoppa & äta gott. sen göra oss snygga och förfesta på hotellrummet & sen ska vi ut på en ny krog som är öppnad som heter SLIVER. dom har high heels party där. dom första 99 tjejerna som kommer får ett par gratis högklackat från nelly.com.. hoppas vi hinner dit i tid & att skorna är snygga!

är riktigt pepp inför helgen. kommer bli super! kommer även bli underbart att träffa sara. inte setts sen 2009. HEMSKT! kraaaamkalas!
på söndag äter vi hotellfrukost och checkar ut. åker hemåt framåt lunch & när jag kommer hem ska jag bara lämna av min packning och sen packa ner de nödvändigaste och åka till eksjö för att spendera natten med D innan han åker till Dubai på tisdag! :(  huhuuuu.

GODNATT PÅ ER! ha en trevlig helg! de ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0