tisdag. gött att bli av med den 14e februari. fy va jag var grinig i slutet igår. fyfan va den där dagen kan få en att känna sig ensam. helt sjukt. så ikväll ska jag ta ut all aggression och kötta sönder mig totalt på boxningen så jag kräks ikväll.. yep, det är målet.

idag städar jag lägenheten. behövs, kan jag säga. ser ut som ett jäkla bombnedslag här. har sovit i soffan senaste nätterna för det ser ut som my little pony har spytt över hela sovrummet. ligger kläder överallt & hela sängen är överfull av skit. målet är väl att kunna sova i sängen inatt. ska jobba dubbelt pass på jobbet imorgon och behöver söööömn. såååå jag kan inte sitta här.. nu återgår jag till disken & "allt det där roooliga" .. tur man har bra musik å lyssna på. livet hade sugit utan musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0