JÄVLA DAG! ska lägga mig tidigt ikväll så man blir av med denna jävla torsdag!

somnade inte förrän 2 inatt.

kunde inte gå när jag väl kom ur sängen, så fick typ hasa mig fram som en fucking zombie.
var irriterad första sekunden jag kom till jobbet & jag har varit det hela dagen. säger inte varför, men jag har mina anledningar. vissa människor är helt enkelt jävligt respektlösa & själviska.
DET HAR SNÖAT OCH DET ÄR VITT PÅ ASFALTEN IGEN! IGÅR KÄNDES DE SOM VÅR. SUUUUG!
jag har gjort illa min hand. vet inte när & hur & vart, men fick köra bil med en hand idag för jag kan verkligen inte hålla i ratten med andra? spricka i handen ...? hur i helvete kom den dit då?!
jag tänker på framtiden & idag mår jag dåligt av att inte veta något.
jag saknar D .. som in i helvete. vi skickade massa mysiga sms igår & det gör att jag bara saknar honom mera!

... ännu är inte dagen slut. ska iväg & hämta en sjömanskista hos ing-marie snart. har letat efter en i evigheter, och hon har 2! så jag får välja den jag vill ha, och hon ger mig den. så snällt av henne. kommer pryda min lägenhet fint :) tar min vilodag idag med träningen. måste fan vila .. är helt slutkörd. ska lägga mig tidit ikväll så jag kommer upp runt halv 5 imorgon & dra till gymet & träna innan 7, då jag har tvätt-tid. ska jobba imorgon kväll.

är ledig i helgen .. vad jag vet .. känns väldigt konstigt, då jag aldrig är ledig på helger annars. kanske blir inringd ändå. hoppas iallafall på det. det enda inplanerade är boxningen på söndag kväll. gött! ska nog rensa garderoben och lite annat när jag har ledig tid.. hinns aldrig med annars.
nähe, nu blir det ut i skogen till ing-marie .. tjingeling.

2008


Kommentarer
Postat av: Sässy

åh vilken fin bild :>

2011-02-10 @ 16:01:36
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: jossefrugan ;)

du jag tror jag hänger på till gymmet imån med:) Puss

2011-02-10 @ 16:20:22
URL: http://metrobloggen.se/josephineriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0