hej vänner! nu är man tillbaka. har spenderat över ett dygn hos D när jag kom från linköping & att blogga är inte direkt prioritet 1 då. ville få ut så mycket tid som möjligt med honom innan han drog till Dubai.

har haft underbara dagar i linköping och hos honom! ska berätta om linköping i ett senare inlägg. har vääärldens jävla värk i låren fortfarande efter jag gick i högklackat i lördags. kan knappt sätta mig på toa, och knappt inte komma upp heller. så vet inte hur det ska gå ikväll på boxningen om emma vill att vi ska göra knäböj. haha!

jag & D hade bakismys i söndags. vi såg på "new moon" & massa "kung av queens". vi båda älskar den serien. sen såg vi massa annat skoj på tvn. vi har en tendens att va skit-trötta när vi väl ligger i soffan men när vi sen flyttar till sängen blir vi aspigga, så vi låg och pratade i flera timmar istället. mysigt. somnade runt 6 på morgonen. igår såg vi på "300".. aldrig sett innan men han trodde det skulle va en film för mig för det var så mycket muskler i filmen. och JA, den var bra. ojojoj vilka muskler! MUMMA! försökte dock dölja min upphetsning inför honom. hahahah ;) hade iallafall ett väldigt mysigt dygn med honom & fjärilarna i magen blir bara fler & fler.

hans statusuppdatering inatt. sööt!


idag har jag haft sovmorgon. kom hem efter 1 inatt, och hade svårt och sova ensam :( dom ringde från jobb imorse men jag sa nej för jag kände mig som en klubbad säl! jiiisses. ikväll ska det boxas igen. tyvärr följer inte frugan med .. så .. men fyfan va pepp jag är! YES!

MUUUUUSKLEEEEEEER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0