efter x antal svärord & x antal killar i telefon på telia så har jag nät igen. jag kan verkligen inte det där med att koppla sladdar rätt. jag kan inte teknik öht. nu är det iallafall löst. man blir så låst utan nät :\ jag blir det iallafall. uppdaterar ju min tillgänglighet angående jobbet på nätet. jag bloggar. jag lyssnar på spotify, jag kollar på mycket program genom nätet.. dessutom hade jag ju inga tvkanaler heller med tanke på att det går genom nätet. har dock bestämt mig för att sitta mindre vid datorn.. prio 1 är ju träningen.. när hundarna är hemma är dom min prio 1!

för mig är det viktigt att få in jobb & träningen varje dag.. och samtidigt få in mitt lugn i vardagen, för annars går jag upp i taket. jag mår inte bra angående jobbet, och därför är gymmet min plats som jag flyr till. där tänker jag inte, jag bara kör. med ett mål på 25 kg till ungefär innan augusti kämpar jag som fan..  vissa dagar vill jag inte alls, för jobbet drar ner mig. andra dagar så vill jag bara träna hela tiden.

jag känner fortfarande av min värk i min fot, efter att lillskiten tappade 20 kg på min fot .. jag trodde det gått över, men har vart ute och powerwalkat mycket nu och då har värken vart rätt tydlig :( vet inte om jag ska låta bli promenaderna några dagar & vila foten, eller om jag ska bara lida mig igenom det. jag får ångest om jag inte får träna, och det kryper i min kropp.. jag är glad att jag är över tröskeln och verkligen kör, och att träningen är det som får mig att må som bäst! känns dock som det alltid är något som kommer i vägen .. som smärtan i foten nu .. blir bara förbannad. jobbet gör mig också pissed ibland. i helgen jobbar jag delad tur igen & när jag väl jobbar så många timmar så blir det att man inte har så mycket ork till annat. jag försöker klämma in gymmet ändå där, men oftast blir det att jag powerwalkar bara. det är bättre än ingenting.

usch va jag babblar på. ikväll ska jag ha inta soffläge. träningsvärken i benen är lååångt ifrån skön. haha. mina kollegor fick hjälpa mig upp ur soffan eller stolen igår, för när jag väl hade satt mig så kom jag inte upp igen. haha! ska kolla på veckans avsnitt av big brother nu som jag missat & njuta av lite melon. ikväll blir det film & bara njuta.

vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0