lugnet har lagt sig litegranna, men är rätt upprörd fortfarande.. men ska inte tänka på det. fått så mycket kärlek från alla håll idag & det har varit behövligt ... fått träffa frugan och min tjej tina. mys!

min extramamma katharina & hennes man micke kom hit idag & hjälpte mig dra el i lyan. har haft skitdåligt med uttag i 1 år nu pga huset jag bor i är så pass gammalt att det är dåligt med vägguttag .. men nu har jag fått 4 nya .. 2 i vardagsrum, 1 i hall & 1 i sovrum! så nu kan jag platta håret i sovrummet utan att behöva flytta spegeln varje gång! fick även ett "nytt" soffbord som vi sågade lite på & min spegel som var över soffan, som åkt ner pga skitväggen är uppe igen :) riktigt nöjd. tack kära ni

var i vimmerby därefter och gymmade. det var biceps, triceps och axlar på schemat idag. känner av ordentligt från benpasset igår .. kan inte böja mig alls och knappt gå heller för den delen. rullstol tack? jag bara njuter, men ser nog rätt kul ut ändå .. imorgon är det vilodag så mina kära muskler växer, men pw blir det iallafall (: sen kör jag igen lördag & söndag! tjoho! ska köra ett riktigt pass på söndag då jag & min fruga ska in ihop :) kötta sönder!

imorgon är det jobb 7-16 och sen ska jag ha mitt första party hemma hos mig för himmelriket :) känns bra, men nervöst. ska ha 5 träningspartyn innan jag blir säljare. än så länge är jag bara trainee, som dom säger.
är iallafall väldigt pepp och det kommer över 10 tjejkompisar. ser fram emot en helmysig kväll med massa skratt. jag behöver verkligen det nu. ledig på lördag. jag & tina ska ha alone-time i vimmerby å fika. ingen shoppande för mig eftersom lönen var kass denna månaden, men man kan titta (:

söndag kväll - tisdag förmiddag
ska jag va med min karl. inte setts på 2 v.. saknar sönder mig! kommer fan stänga av mobilen då så jag slipper störas av jobbet. blä på fanskapet. nu ska jag äta min fruktsallad och se klart bigbrother. sen hopp i sänga!

PUSS kära ni




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0